
ဩစေၾတးလ်ပိုင္ Qantas ေလေၾကာင္းလုိင္း အေနျဖင့္ (၂၄)နာရီအတြင္း ေလယာဥ္(၃)စီး မူလလမ္းေၾကာင္းမွ ေသြဖယ္ၿပီး ဆင္းသက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရေၾကာင္း ေၾကညာခဲ့သည္။
ဒီဇင္ဘာ ၈ ရက္ ညေနပိုင္းက QF7 ေလယာဥ္သည္ အေမရိကန္ႏုိင္ငံ၊ ဒဲလက္စ္ၿမိဳ႕သို႔ ဦးတည္ပ်ံသန္းခဲ့ေသာ္လည္း (၄)နာရီ အၾကာတြင္ နည္းစနစ္ပိုင္း ျပႆနာတစ္ခု ႀကံဳလာသျဖင့္ ဆစ္ဒနီသို႔ ျပန္လွည့္ကာ ဆင္းသက္ခဲ့ရသည္။ ယင္းမွာ ခရီးသည္မ်ား၏ ခံုေနရာတြင္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား ပို႔ေဆာင္မႈပိုင္း ခၽြတ္ယြင္းခ်က္မ်ား ရွိခဲ့သလို အိမ္သာအခ်ိဳ႕တြင္လည္း အဆင္မေျပမႈမ်ား ႀကံဳရ၍ဟု ဆိုသည္။
“ဆက္ၿပီး ပ်ံသန္းမယ္ဆိုရင္ ဒဲလက္စ္ထိ ေဘးမသီရန္မခ ေရာက္ရွိႏုိင္မွာပါ။ ဒါေပမဲ့ ကာလရွည္ၾကာ ပ်ံသန္းရမယ့္ ခရီးစဥ္မွာ ခရီးသည္ေတြ သက္ေတာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့အတြက္ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္သင့္တယ္လုိ႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္တာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟု Qantas မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ဆစ္ဒနီမွ ဒဲလက္စ္သို႔ ပ်ံသန္းမႈသည္ ကမာၻ႕အရွည္ဆံုး ေလေၾကာင္းခရီးစဥ္ တစ္ခုလည္းျဖစ္ၿပီး ပံုမွန္အားျဖင့္ (၁၅)နာရီမွ် ၾကာျမင့္သည္။
ယင္းမတိုင္မီကလည္း Qantas ၏ A380 ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္တစ္စီးသည္ ဒူဘုိင္းမွ ဆစ္ဒနီသို႔ ဦးတည္ပ်ံသန္းရင္း ေလယာဥ္ကိုယ္ထည္တြင္း ေလေပးစနစ္ ခၽြတ္ယြင္းလာသျဖင့္ ဆစ္ဒနီ၌ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္း ဆင္းသက္ခဲ့ရသည္။ ထို႔အျပင္ ေလယာဥ္ကိုလည္း ပံုမွန္ အျမင့္ေပ (၃၉၀၀၀)တြင္ ပ်ံသန္းေနရာမွ အျမင့္ေပ (၁၀၀၀၀)ထိ ႏွိမ့္ခ်ပ်ံသန္းၿပီး အိႏၵိယ သမုဒၵရာကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။
ဒီဇင္ဘာ ၈ ရက္တြင္ ထူးထူးျခားျခား အေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ လမ္းေၾကာင္းေျပာင္း ဆင္းသက္ခဲ့ရသည္မွာ ထိုႏွစ္စီးတည္း မဟုတ္ဘဲ ပါ့သ္မွ ကာရက္သာသို႔ ပ်ံသန္းသည့္ ေလယာဥ္တစ္စီးသည္လည္း ပံုမွန္မဟုတ္သည့္ အနံ႔အသက္တစ္ခု ရရွိသည့္အတြက္ လမ္းေၾကာင္းျပန္လွည့္ ဆင္းသက္ခဲ့ရသည္။ ဩစေၾတးလ်ႏွင့္ ႏုိင္ငံတကာ ေလယာဥ္မွဴးမ်ား အဖြဲ႕ႀကီးကမူ အဆိုပါ ျဖစ္ရပ္(၃)ခုသည္ ဆက္စပ္မႈ မရွိဘဲ တိုက္ဆိုင္မႈ တစ္ခုအေနျဖင့္သာ မွတ္ယူႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ပံုမွန္အားျဖင့္ ေလယာဥ္ေတြဟာ အၾကမ္းပတမ္း ခံႏုိင္ရည္ရွိေအာင္ တည္ေဆာက္ထားတာပါ။ ဒါေပမဲ့လည္း တခ်ိဳ႕ေသာ အေျခအေနေလးေတြ ႀကံဳလာၿပီ ဆိုတာနဲ႔ ေပါ့ေလ်ာ့မေနဘဲ လံုၿခံဳေရး စံႏႈန္းေတြအတိုင္း သတိႀကီးႀကီး စီမံလုပ္ေဆာင္မႈေတြ လိုအပ္ပါတယ္”ဟု Qantas ၏ လံုၿခံဳေရး တာဝန္ခံတစ္ဦးက ရွင္းျပခဲ့သည္။
Qantas သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္ပိုင္းမ်ားအတြင္း ယိမ္းယိုင္မႈမ်ား ႀကံဳခဲ့ၿပီး အလုပ္အကိုင္ေနရာ ေထာင္ႏွင့္ခ်ီ ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ရေသာ္လည္း ယခုႏွစ္ဝက္တြင္ ဩစေၾတးလ် ေဒၚလာ သန္း(၃၅၀)ေက်ာ္ထိ အျမတ္အစြန္း ျပန္ေပၚလာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
_Ref: Channelnewsasia
Credit-7daydaily
#ဂမုန္းပန္းမီဒီယာ
Post a Comment